Pohjois-Suomen koulutusverkosto

Tulevaisuuden osaajien ja osaamisen kehittäjäverkosto

Pohjois-Suomen koulutusverkoston tehtävä on tulevaisuuden osaajien varmistaminen toiminta-alueen yritysten ja elinkeinoelämän tarpeisiin. Painopiste on pohjoisen Suomen suurhankkeissa ja verkoston palveluja suunnataan alueen yrityksille yhteistyössä laajan toimijaverkoston kanssa.  Pohjoinenkoulutus.fi-sivusto on suunnattu toiminta-alueen yrityksille, koulutusta lähellä oleville sidosryhmille sekä koulutusverkoston jäsenille.

Koulutusverkossa tehdään yritysten ja oppilaitosten yhteistyötä kaikilla koulutustasoilla tavoitteena seudun uudistumis- ja innovaatiokyky sekä pito-ja vetovoiman vahvistaminen. Toimijaverkostomme on kiinnittynyt alueella laajasti erilaisiin kehittämisverkostoihin. Pystymme vastaamaan kohdistetusti ja yhteistyössä erilaisiin yritysten osaajatarpeisiin.

Koulutusverkoston valmisteleva ryhmä koordinoi toimintaa ja viestintää sekä käynnistää uusia kehittämishankkeita. Koulutusryhmä kehittää koulutusorganisaatioiden välistä ja koulutusasteet ylittävää yhteistyötä.

Yhdessä olemme enemmän eli tarjoamme verkoston kautta monipuoliset ja kattavat koulutuskokonaisuudet. Asiantuntijat ja yhteyshenkilöt löytyvät verkoston jäsenet-kohdasta.

Katso koulutukset    Tutustu koulutusverkostoon